RE-INTEGRATIE, OUTPLACEMENT, LOOPBAANBEGELEIDING. TrajectConsult TILBURG WERKT!

TrajectConsult werkt. EFFECTIEF – POSITIEF – MENSELIJK

re-integratieloopbaanbegeleidingoutplacement

Zo werkt TrajectConsult in Tilburg
Onze arbeidsmarktspecialisten en hebben een zakelijke maar effectieve en resultaatgerichte werkwijze en hebben een groot werkgeversnetwerk. Wij staan voor de werkgever maar hebben uiteraard ruim voldoende aandacht voor de medewerker.

TrajectConsult werkt landelijk maar altijd met lokale coaches. Ook in Tilburg. Hoe sneller wij uw medewerker uitplaatsen, des te lager uw kosten zijn. De coach van TrajectConsult kent dus de arbeidsmarkt in de regio Tilburg. Daar doet u uw voordeel mee!

De werkwijze van TrajectConsult kenmerkt zich door zakelijkheid, deskundigheid, persoonlijke aandacht en resultaat. We zetten in op zakelijke coaching in combinatie met empowerment in onze outplacement- en re-integratietrajecten. Door onze ervaring weten we dat het vergroten van de weerbaarheid en de eigen kracht mensen sterker maakt op de arbeidsmarkt. We begeleiden onze cliënten individueel of in een combinatie met training in kleine groepjes. Face to face en online.

Onze kwaliteitsgarantie: wij zijn een volledig gecertificeerd outplacement- en re-integratiebureau, hebben rapportcijfers 8,3 en 9,3 (bron: Blik op Werk/Cedeo). Bovendien hebben we in de afgelopen jaren al meer dan 2300 mensen succesvol begeleid.

Re-integratie spoor 2 in Tilburg met 100% garantie
TrajectConsult garandeert een Poortwachterproof traject. Toch een UWV-boete van? Dan nemen wij die van u over! 100% garantie dus.

Re-integratie 2e spoor betekent dat u na 1 jaar ziekteverzuim samen met uw werknemer een re-integratietraject op moet starten. Door middel van een re-integratietraject gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een nieuwe passende baan voor uw medewerker in Tilburg en omgeving. We gaan kijken waar de interesses en kwaliteiten liggen, trainen de medewerker in het voeren van gesprekken en het schrijven van brief en CV. We hebben daarnaast ook aandacht voor het afscheid nemen van de oude werkgever. Gelijktijdig gaan we netwerken in en rond Tilburg om uw medewerker zo snel mogelijk uit te re-integreren en weer aan de slag te helpen. Onze methodiek is in de meeste gevallen succesvol zodat uw kosten dalen en u weer door kunt!

Re-integratie 3e spoor in Tilburg: eigenrisicodrager WGA
Re-integratie spoor 3 wordt ingezet voor werknemers die na twee jaar arbeidsongeschiktheid nog geen andere werkplek hebben gevonden en wanneer u als werkgever eigenrisicodrager bent voor de WGA. Net als in het 2e spoor, is het doel van een 3e spoor re-integratietraject het vinden van werk buiten de ‘oude’ organisatie zodat de kosten voor u als werkgever aanzienlijk verminderen. U bent als eigenrisicodrager 10 jaar verantwoordelijk voor de re-integratie van uw (ex)-medewerker en het betalen van de WGA-uitkering. Het is dus van groot belang dat uw medewerker zo snel mogelijk weer aan het werk gaat!

We gaan in gesprek met uw (ex)-medewerker en stellen een plan van aanpak op waarin we opnemen wat we concreet gaan doen om zo snel mogelijk succes te behalen: het plaatsen van uw medewerker in een nieuwe baan zodat deze niet meer onder uw verantwoordelijkheid valt.

Outplacement van werk naar werk in Tilburg
Afscheid moeten nemen van een medewerker is meestal niet leuk maar vaak wel een oplossing. Of het nu gaat om een reorganisatie of een andere reden, ook in de regio Tilburg biedt ons outplacementtraject uitkomst.

Uw medewerker wordt intensief begeleidt en gaat samen met zijn persoonlijke aan de slag om een nieuwe passende baan te vinden. Het traject is opgebouwd uit verschillende onderdelen: beroepenoriëntatie, assessment en persoonlijke coaching, opstellen van brief & CV, social mediatrainingen en personal branding. Vervolgens gaan we netwerken in en rond Tilburg en vinden weer een passende baan voor uw medewerker.

Rapportage Online: Altijd op de hoogte!
U ontvangt tussentijds schriftelijke voortgangsrapportages van ons. Daarnaast blijft u continu op de hoogte van de stand van zaken binnen het traject door middel van ‘RapportageOnline’. Bij aanvang van het traject ontvangt u van ons een inlogcode waarmee u de vorderingen gedurende het traject op ieder moment dat het u schikt kunt volgen.